lauantai 7. marraskuuta 2015

kuluneet viikot

MOIKKA!

Nyt olen vihdoin taas normaalissa postausrytmissä ja postaan oikeen lauantaina!! Nyt kuitenkin kun on yli kuukaus mennyt viimepostauksesta, niin en (tietenkään) ala kirjoittaa jokaisesta päivästä erikseen. Tässä kuitenkin pikakelaus mun lomasta ja kuluneesta viikosta kuvina! 
 Olen siis matkustellut ympäri Thaimaata, muunmuassa Bangkokissa, Kanchanaburissa, Suphan burissa, Ban Kukasingissa ja monissa, monissa paikoissa näiden välillä. 
Kiitos kärsivällisyydestänne mun kuulumisten suhteen ja nauttikaa kuvista!
 Jos haluatte kysyä jostakin tarkemmin, niin voitte kommentoida tänne tai mihin vaan sosiaaliseen mediaan tai mun whatsapp-numeroon!

ps. Ensi viikolla sitten taas normaalipostaus!
pps. En jostain syystä saanut ladattua kuvia kamerasta koneelle, joten meditaatioleiriltä en voi tänne nyt kuvia liittää.. Katsotaan, jos koitan myöhemmin, mutta Suomessa viimeistään!


Tähän vielä pakko lisätä, että paloin tosiaan lievästi…. Hehheh, ei tuntunut kivalta täytyy myöntää!



















































































































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti