sunnuntai 27. syyskuuta 2015

vko 12

MOIKAT!

Tämä onkin nyt sitten viimeinen postaus hetkeen, koska 29.9.-11.10. mä oonkin Surat thanissa (Phuketin vieressä!)  meditaatioleirillä. Koko leirin aikana ei siis voi ottaa mitään yhteyttä muuhun maailmaan, ja siksi siis tauko blogistakin! Jos kiinnostaa tietää vielä ennen (tai sen aikana) enemmän kyseisestä leiristä, voi googlettaa "wat suan mokkh", ja sieltä pitäisi löytyä! Mutta kuitenkin, nyt itse asiaan.

Olen nyt erittäin laiskalla päällä, enkä jaksa kaikista päivistä kirjoittaa erikseen, heh. Mulla on myös ollut ongelmia tietokoneen kanssa, jolle en jostain syystä pysty kuviani lataamaan. Mulla olisi siis ollut enemmänkin kuvia, mutta koska esimerkiksi kamerasta en saa niitä millään tänne blogiin ilman tietokoneen apua, niin ne jää nyt sitten laittamatta (kunnes tajuan, miten saan sen taas toimimaan). 
 
Mun kokoviikko on kuitenkin mennyt melko samoissa merkeissä. Tiistaista asti mulla on ollut koulusta lomaa (olin perheen ainut, koska muilla oli vielä thaikokeet), ja melkein jokaisen päivän oon viettänyt Fran kanssa. Gu ja Martina ovat molemmat nyt week-exchangessa, Martina Surat thanissa ja Guglielmo Nong Khaissa, joten ollaan sen takia vietetty Fran kanssa kahdestaan niin paljon aikaa! Ollaan muunmuassa hengailtu vaan kaupungissa, löydetty kävelyreitti kotoa Bueng Palanchaille (ja takaisin!!!), shoppailtu halpoja vaatteita ja käyty uimassa ja aurinkoa palvomassa. Perjantain auringonpalvonnasta vielä sen verran, ettei oikein mun vaalea suomalainen ihoni tykännyt, ja tällä hetkellä ollaan siinä vaiheessa, että nahka on rakkuloilla ja naamasta lähtenyt paikotellen kivasti ihoa. Mutta ei siitä se enempää, eiköhän se tästä parissa päivässä parane! 
 Torstaina juhlittiin host-äidin synttäreitä, ja järjestettiin Pain kanssa hänelle yllätys, oli kyllä hauskaa (ensimmäinen kerta, kun oon järjestämässä synttäriyllätystä!!)! Viikko on kulunut taas (niinkuin jokaviikko täällä) super nopsaan, mutta oon kyllä nauttinut lomasta! Ihmeellistä kyllä, en vain jostain syystä kykene nukkumaan täällä seitsemää-kahdeksaa pitempään (lukuunottamatta perjantaita, jolloin heräsin vasta ennen kymmentä!!). Nämä ajat ei tulis Suomessa kuuloonkaan, mutta täällä ei tee edes tiukkaa!
 Lauantaina vietettiin päivä Kugasingissä perheen kanssa äidin parhaalla kaverilla, ja olin Pain kyydissä skootterilla. Oli kyllä niin hurjaa, haha! Pomppuisia kyläteitä lehmiä väistellen, mutta hengissä selvittiin siitäkin. Sunnuntaina käytiin vielä Fran kanssa ostamassa viimehetken juttuja leirille, ja otettiin ensimmäinen Skype-puhelukin (iskän ja Anun kanssa)! Löydettiin siis kiva kahvila hyvällä wifillä, haha! 

Tällä kertaa en meinaa tämän enempää selitellä mun viikosta, mutta ensikerralla tulee varmaan astetta mielenkiitoisempi postaus aiheesta: meditaatioleiri
Kuvat on nyt tällä kertaa ihan miten sattuu (kuitenkin aikajärjestyksessä), enkä jostain syystä saanut niitä siirreltyä niinkuin olisin halunnut. Myös kuvatekstit puuttuvat nyt (koska mulla ei ole nettiä tietokoneessa, eikä puhelimella pysty niitä mun tietääkseni lisäämään), mutta kuitenkin kuvitus on mulle tärkein, joten halusin ne tänne laittaa anyway! Ihania tulevia viikkoja kaikille, palaillaan ensikuussa!





































































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti