torstai 5. toukokuuta 2016

Viikon päästä Suomessa......

HEI!!

HUI!!?!?!? Mulla lähtee lento kohti koti-Suomea tasan viikon päästä. Mihin ihmeeseen tämä vuosi on oikeen kadonnut? Noh, ainakin mulla on nyt kassit täynnä hienoakin hienompia muistoja, ja löytyy myöskin niitä murheellisia juttuja, jotka jälkeen päin on vaan antanut lisää voimaa ja kasvattanut!!
 Olen edellispäivä aloittanut laukkujen pakkaamisen, ja pakko se vaan on pikku hiljaa uskoa, että kyllä tässä ollaan kotiin tulossa. Niin on kyllä sekaiset fiilikset tällä hetkellä, ettei mitään rajaa! Oon aivan mielettömän iloinen ja innoissani tulossa takaisin Suomeen, mutta samalla on ihan kamalaa lähteä täältä, mun toisesta kodista, ja jättää kaikki taakse, ilman tietoa takaisin paluusta.....

Kerron nyt kuitenkin vielä vähän mitä on tullut puuhailtua täällä kuluneen kuukauden aikana!

 Huhtikuun 19. päivä lähdettiin muutaman kaverin kanssa Surat thaniin, Koh Phanganille (saari), jossa vietettiin sellainen 5 päivän ihana rantaloma! <3 Mäkin pääsin vihdoinkin merenrannalle täällä Thaimaassa!! Nautin kyllä ihan kybällä, ja satuin vielä _ihan sattumalta_ kohtaamaan äitini serkun Ninan samalla saarella! Superia!!??
 En ala enempää kuvailemaan mun etelän reissua, puhukoot kuvat puolestaan!
Enkä varmaan nyt postaa enää ennen Suomeen tuloa, on tässä sen verran vielä juttuja hoidettavana, mutta ihan vaan Roi etissa tulen olemaan ja nauttimaan viimeisestä viikosta Thaimaan lämmössä!! Vielä yksi lähtöleiri on Bangkokissa 11.-12. päivä, jotta ehtii nähdä vielä kaikki kaverit ennen kotiinpaluuta.

Huh, on kyllä ihan hullua, en pysty sanoin kuvailemaan.

Ensiviikolla nähdään!!

ps. kuvat ei ole nyt järjestyksessä, mutta ehkä fiilis välittyy silti!




Josh!
 







Diego!



Nina <3

























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti