perjantai 5. helmikuuta 2016

vko 32

MOIKKA!

Kuluneella viikolla on mennyt maagisen sadan päivän raja rikki! Eli siis tiistaina mun laskuri ilmoitti, että "100 days until back home"... Ensiviikko onkin sitten viimeinen kokonainen viikko koulussa, koska 16.-20. päivät menee Chiang maissa AFS.sän leirillä ja sen jälkeen on ainoastaan final exams!

Lauantai-sunnuntai välisen yön olin Martinan luona! Vietettiin kiva tyttöjen ilta ja seikkailtiin 7-eleveniin ostamaan late night snack -leivät. Sunnuntai meni melkein kokonaan Kugasingissa host perheen kanssa vaan hengaillessa. Käytiin siellä joillain viljelyksillä ja pääsin (lue: jouduin) näkemään sammakkotilan, josta pyydystettiinkin meille sitten illalliseksi yksi sammakko! Pakkohan sitä mun oli kohteliaisuussyistä maistaa, mutta se yksi pieni maistipala riitti mulle kyllä ihan vallan mainiosti...

Maanantaina oli aivan normaali koulupäivä ja koulusta tulinkin suoraan kotiin, jossa hengailin loppuillan. Tiistaina koulun jälkeen mentiin yhdessä Guglielmon ja Martinan kanssa illalliselle juhlistamaan viimeistä 100 päivää täällä, haikeeta. Keskiviikkona koulun jälkeen host äiti haki mut ja Martinan, ja heitti meidät Primin kanssa WunWan -ravintolaan päivälliselle. Käveltiin sieltä yhdessä tyttöjen kanssa takaisin kotiin, josta Martin host vanhemmat haki sen seitsemän jälkeen.

Torstaipäivä meni koulussa suunnitellen ohjelmaa torstai illalla ollutta English campia varten. Martinan host sisko siis on opettajana yliopistolla ja hän pyysi meitä järjestämään jotain hauskaa englanninkielistä toimintaa M5 oppilaille, jotka olivat tulleet Roi etiin Kalasinista leireilemään. Vedettiin siinä muutamat pelit näille oppilaille ja oli kyllä ihan super hauskaa! Oppilaat oli tosi innokkaita ja kuunteli ja osallistui ihan huippu hyvin, tuli oikeen hyvä mieli kun puoli kymmenen aikaan saatiin homma pakettiin. Näitä olisi kiva olla lisää! "Illallinen" haettiin 7-elevenistä, ja kotiin tulin vasta kello kymmenen jälkeen väsyneenä, mutta onnellisena.

Perjantaina oli jälleen normaali koulupäivä lukuunottamatta EP Night -palaveria viimeisellä tunnilla, jossa oli kaikki English programin oppilaat. Siellä arvottiin myös Buddy-Budder -pelin "parit". (Buddy-Budder on siis peli, joka kestää koko ensiviikon. Sen tarkoituksena on salaisesti ostaa jotain pientä, esim. syötävää, yhdelle henkilölle, joka on arvottu juuri sinulle. Eli siis nostin lapun, jossa luki jonkun oppilaan nimi, jolle mun pitää ensiviikolla ostaa salaisesti jotain, ilman että tämä kyseinen henkilö saa selville, että juuri minä olen nämä jutut hänelle ostanut. Mulla on myös joku henkilö, joka mulle ostaa ensiviikolla jotain, mutten vielä tiedä kuka!) Koulun jälkeen menin Pearin (thaimaalainen tyttö samasta koulusta) kanssa In The Mood For Love -kahvilaan. Jatkettiin sieltä noin kuuden aikaan Pizza 101, jossa treffattiin Gu ja syötiin illallinen yhdessä. Hengailtiin syömisen jälkeen vielä vajaa tunti Bueng Palanchailla, ja katseltiin uskomattomia katutanssijoita. 

Tänään (lauantaina) heräilin klo 9 aikaan jäätävään tuuleen. Ulkona oli siis yön aikana kehittynyt jonkin asteinen myrsky, mistä johtuen mun ikkunat huusi ja kalisi kuin viimeistä päivää. Söin laiskan aamupalan ja ennen klo 12 lähdin käppäillen The Cake libraryyn, josta on nyt näköjään tullut mun virallinen bloginkirjoitus-kahvila, hahha! Nyt odottelen Martinaa saapuvaksi ja viimeistelen yhden työhakemuksen (apua!!!!).

Ihanaa viikonloppua kaikille!!


Lauantain late night snack Martinan kanssa!
 Sunnuntaina Kugasingissa.

Illallinen :(


Jälkkäri!

Tässä on sammakko-raukka, jonka Pai veteli nassuunsa.

Tiistaina näytti mun laskuri tältä!

Crepes keskiviikkona koululla.

Torstaina Martina toi mulle kouluun P'Giftin (Martinan host sisko) tekemiä super keksejä!
 Torstain English Campilta!





Yhden tiimin uskomaton kymmenen minuutin Johnny Depp!

Perjantaina EP Night -tapaamisessa. Vasemmalla kurkkaa Pear!

Pimeä selfie pimeiden tyyppien kanssa: Gu, Pear ja minä!

Uskomaton aamupala tänään aamulla!! Postista tullut HAPANKORPPU paketti <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti